poniedziałek, 31 marca 2014

Jak to ? Dziś nie ćwiczysz ? :)

"Moda" na aktywny tryb życia coraz bardziej gości w Polsce. Od jakiegoś czasu sama mogę pochwalić się codziennymi treningami . Początki były trudne -no ale udało się !!!
Endorfiny górują ! 

 
 
  *******************************

 Moda na ćwiczenia jest mega ,ale pamiętajmy , żeby nie zrobić sobie krzywdy !! Nie wyobrażam sobie treningu bez dobrych butów !

***
Dobre buty to połowa sukcesu ! :)
Ostatnio moje serce skradły


NIKE FREE TR FIT 3 BREATHE 


Idealnie spełniają moje 3 podstawowe wymagania co do butów treningowych ! 

1. ODDYCHALNOŚĆ

(Ultra oddychająca, niezwykle lekka cholewka butów NIKE FREE BREATHE jest wykonana z bardzo kobiecej siateczki, która pozwala na swobodną cyrkulację powietrza i odprowadzenie wilgoci z wnętrza buta. Co zyskujesz dzięki temu? Twoje stopy pozostają przyjemnie suche nawet w czasie intensywnych ćwiczeń.)

2. KOMFORT

(Konstrukcja butów została zaprojektowana została z myślą o jak najwyższym komforcie - bezszwowa cholewka zapobiega nieprzyjemnym otarciom, a odpowiednio zaprojektowany, miękki język układa się płasko na podbiciu chroniąc je przed naciskiem sznurówek.)

3. ELASTYCZNOŚĆ

 (Podeszwa wykonana w technologii NIKE FREE 5.0 zapewnia dużą elastyczność, co z kolei pozwala na swobodny, wielokierunkowy ruch Twoich stóp oraz przyjemne uczucie treningu na boso. Dzięki temu angażujesz więcej mięśni stóp podczas ćwiczeń zwiększając tym ich efektywność i swoje osiągi.)




Cena waha się od 250 do 419zł  :) Czasem warto zainwestować w coś ,co będziemy używać przez dłuższy czas !

Daje im 10/10 pkt. 
Trening z nimi to sama przyjemność ! 


 **********



 

 Olivia,
xxx

8 komentarzy:

  1. ja również wpadłam w wir ćwiczeń i muszę wykonywać je codziennie inaczej czuje, że czegoś mi brakuje ;) buty to podstawa zgadzam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm...nie przepadam za bieganiem, wolę pływać i jeździć na rowerze a do tego nie potrzeba specjalistycznych butów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. odkąd mam porządne buty do ćwiczeń to treningi sa o niebo przyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie biegam ale............. za swoimi dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty sa boskie, ale ten kawałek uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te buty :) Ja na razie nie ćwiczę, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do ćwiczeń najbardziej lubie buty, które stabilizują kostke, bo już miałam akcję...

    OdpowiedzUsuń