piątek, 14 marca 2014

Wiosenny szał energii

 

Kiedy na niebie pojawiają się pierwsze promyki słońca . Mój organizm otrzymuje świeżą dawkę endorfin . Kolory , smaki , aromaty- brakowało mi tego w zimę . Wracając z targu w mojej torbie z zakupami było wiele świeżych warzyw i owoców .

 

 ******

 Okres na domową wodę smakową uważam za otwarty ! 

Łatwe ,smaczne ! Ugasi twoje pragnienie po najcięższym treningu !


1. Woda z cytryną (jedna cytryna + parę gałązek natki pietruszki)
2. Woda z ogórkiem (pół ogórka +parę gałązek natki z pietruszki)
3. Najsmaczniejsza - woda z truskawkami (około 6 truskawek +parę gałązek z natki pietruszki)
*poprawnie powinna być świeża mięta ,ale z jej braku u mnie króluje natka !

 Zazwyczaj wszystko przygotowuję wieczorem ,rano jest już gotowe !
Ach , ideał na upalne dni !




******



U mnie czuć  wiosnę pełną parą !!! 
Skrót tygodnia w trzech zdjęciach !!!

 Treningi , impreza i zwyczajne latanie w trampaczach !

****
No to czas na trening !


Olivia,
xxx


11 komentarzy:

  1. Smacznie wygląda, estetyka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda rewelacyjnie, pewnie tak też smakuje :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne, ciekawe jak smakuje ta z ogórkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł prosty, a jaki kolorowy, smacznego !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Smacznie i zdrowo - czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo apetycznie wygląda ta woda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o momom jak to pieknie wyglada i w ogole ten pomysl <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta woda wygląda niesamowicie! :)
    PS Nie patrz na innych, ludzie są okrutni, ale to Ty masz być sobą!

    Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa,
    www.IWASJA.blogspot.com

    Zachęcam do obserwowania i wpadania częściej!

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę z natką pietruszki jeszcze nie próbowałam-dobry pomysł:D:D
    Miło tu u Ciebie jest :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń