niedziela, 9 marca 2014

Może nad morze ?

Wsiadam do auta, 20 minut - jestem na miejscu .

   Czego chcieć więcej w sobotni słoneczny dzień. Za każdym razem ,gdy jestem nad morzem uświadamiam sobie jakie to szczęście mieć je na wyciągnięcie ręki.

 Zobaczcie sami...

 

 

Morze kocham właśnie w takich chwilach , gdy nie ma  tłumu ludzi.





     

Widoki piękne,ale przemarzliśmy okropnie(było warto) .




Pogoda nas rozpieściła słońcem ,ale wiatru też nie oszczędziła.


 ****** 


 W domku małe spa dla dłoni,

 zajęło mi to około 10 minut,

efekty genialne

cel: piękne rąsie tej wiosny ! 

******

Mój niezbędnik najbliższych tygodni 



Trzy cuda !



1.

Sally Hansen Instant Cuticle Remover - 
Profesjonalny preparat do usuwania skórek w 15 sek. (Rossmann)


 Skład: water, potassium hydroxide, butylene glycol, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, aloe barbadensis leaf juice, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, camellia sinensis leaf extract, tetrasodium EDTA, dipotassium glycyrrhizate



2.
Eveline, Nail Therapy Professional, 8w1 Total Action
Skoncentrowana odżywka do paznokci


 Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nirtocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Fomaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.



 3.
        Tołpa, Planet of Nature, 
           Regenerujący krem-koncentrat do rąk
         (dla mnie najlepszy krem jak do tej pory)

Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cyclomethicone, Caprylic / Capric Trigliceride, Peat Extract, Ceteareth 20, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Glucoside, Dimethicone, Stearyl Alcohol, Allantoin, Sodium Acrylate / Acryldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Sodium Citrate, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben, Diazolidinyl Urea



 ******





 Olivia,
xxx



9 komentarzy:

  1. Ja mam daleko nad morze, ale też lubię nadmorskie spacery. O każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka do paznokci z Eweline faktycznie potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztuje to z Tołpy???

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia krajobrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam morze, gdy nie ma tłumów:) uwielbiam plażę, spacery - dobrze, że mam tak blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci zazdroszczę! kocham morze, polskie morze! mieszkałam w Gdyni, zanim przyleciałam do Irlandii i strasznie tęsknię! mam nadzieję, że kiedyś tam wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam daleko nad morze i bardzo Ci zazdroszczę, że mieszkasz tylko 20 km od tego przepięknego miejsca. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednego Ci zazdroszczę" MORZA".Ja tylko na wakacje co roczne,mogę sobie pozwolić nad morzem,a Ty masz na co dzień ahhhh-zamienimy się? nie chcesz na śląsku mieszkać????
    Mam tylko tą odżywkę do paznokci-zadowolona jestem z niej:)

    OdpowiedzUsuń