piątek, 2 maja 2014

Ciasto z Kubusiem - szybko ,łatwo, pysznie

Majowy weekend spędzam w łóżku .
 Nie ominęła mnie jednak wizyta gości . Jak to w chorobę , robić nic się nie chcę .
 Mimo to głupio przywitać gości z pustymi rękoma . 
Mając tylko 4 składniki (idąc na łatwiznę) można wyczarować pyszności. 
Wieczorem dostałam telefon ,że na jutro w południe zajedzie rodzinka .
 Oczywiście mała panika .
Szybko wysłałam brata do sklepu po brakujące składniki . 

               

 Składniki :

* Biszkopt
(oczywiście jak mamy czas i nie jesteśmy chorzy jak Ja, pieczemy sami . Tym razem zdecydowałam się na  gotowy spód do tortów dostępny w Tesco )

* Sok Kubuś 
(u mnie tym razem al'a Kubuś , na zakupach był mój brat więc jak to facet. Można też dodać zielonego Kubusia - wyjdzie nam Shrek ) 

* Trzy budynie śmietankowe 

* Śmietana 32% tłuszczu 

To wszystko !!! 

Więc bierzemy się za przygotowanie :



1. 
Na blaszkę wykładamy gotowy biszkopt 


2. 
 Zagotuj dwie szklanki soku 
(uwaga może lekko strzelać , wystarczy mieszać ).
Budyń dokładnie wymieszaj z jedną szklanką soku . 
Później dodaj do garnka w którym gotuje się Kubuś .
 (Mieszaj energicznie , żeby niepowstały grudki )
Razem gotuj około 1 min.
(aż wszystko zgęstnieje , odstaw do wystygnięcia )

3. 
Jeśli już masa budyniowa wystygła rozsmaruj ją na biszkopt 


4. 
Bita śmietanę ubić 
(wyłóż ją na warstwę budyniu )


5. 
Jeśli masz w domku kawałek czekolady możesz ją zetrzeć i ozdobić nią ciacho 


*w wielu przepisach podane jest ,że można np.do bitej śmietany ,bądź Kubusia dodać po 2 łyżki cukru. Omijam ten punkt , lubię fajną kwasowość soku . 



Smacznego !

*******



Olivia,
xxx


15 komentarzy:

  1. Jakie łatwe :o w sam raz na jakąś nieoczekiwaną wizyte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaki ciekawy przepis na ciasto, jestem bardzo ciekawa smaku i z pewnością wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smaka mi narobiłaś:))Szybko,tanio i pysznie-Lubię to :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jaki świetny przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda przepysznie i proste w przygotowaniu ;-) super przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o łał pierwszy raz widzę takie ciasto musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny przepis, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę i podziwiam umiejętność pieczenia ciast :) Ja kompletnie nie mam w tym kkierunku uzdolnień ani cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam mniam miałam okazję spróbowania podobnego pychota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja teściowa je robi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba będę musiała coś takiego zrobić, bo wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń