czwartek, 11 września 2014

49 eurocentów szczęścia !

Wracając z Niemiec miałam całą walizkę kosmetyków ! Oto jedne z nich. Zapach <3 Wygląd <3 Cena <3 Wszystko składa się na produkt idealny . Zawszę,gdy oglądam youtube i widzę kobitki , które mają firmę Balea blisko siebie . Zazdroszczę . Wiadomo firma ta ma wiele bubli jak i wile perełek . Jednym moim hitem jest ,żel do kąpieli za 49 centów . 

Jeśli macie szansę , zatrzymajcie się przy tych opakowaniach i powąchajcie. Do tego w dm są jeszcze dostępne mydła z tej samej serii . Pachną obłędnie. Cena podobna..ale zostały już u mojej mamy w domku. 


Wakacje dzięki nim są cudne. 
Szybki wpis..ale warty uwagi !!
Już niedługo reszta moich wakacyjnych zakupów . 

*****
Nigdy nie byłam fanką Taylor,ale dziś mam świetny humor . Więc czas trochę poskakać ! <3


****
Olivia ,
xxx

10 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze styczności z tymi cudeńkami:)
    co powiesz na wspólną obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. już za tydzień będę miała swoje cukiereczki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała je mieć :D będę w listopadzie w Niemczech ale lecę tylko z małą walizką podręczna więc zakupów z Balea nie zrobię ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze, ale już od dłuższego czasu mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te zapachy na pewno są super i żele po taniości!

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm samo opakowanie wygląda smakowicie, więc mogę tylko wyobrazić sobie zapach ;) Nigdy jeszcze nie miałam styczności z tą marką.

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam kilka nwoosci od Balea moze i je opisze....

    OdpowiedzUsuń