piątek, 21 marca 2014

Ukochane perfumy zawsze ze mną !

Atomizer Sephora - kusił mnie już od dawna . Niestety cena odstraszała. W innych sklepach na mieście nie widziałam czegoś podobnego . Parę dni temu będąc na szybkich zakupach , odwiedziłam Spehore . Jakoś nie mogłam wyjść z pustymi rękoma :) ! 

 

  ******

  

Ujrzałam swoje cudeńko ! 

Sprytny atomizer dostosowujący się do wszystkich flakonów, nawet w sprayu, aby mieć zawsze przy sobie ulubione perfumy.
 Więc co parę dni mogę pachnieć innymi ukochanymi perfumami :) !

 
             Normalna cena 55zł ! Cena promocyjna 25zł !  Nadal sporo !
Ale przypomniałam sobie ,że mam kartę Sephora - która dzięki uzbieranym punktom zmniejszyła mój rachunek do 10zł !!!


Od paru dni jest to mój torebkowy niezbędnik ! 
Pojemność 4.7 ml = około 55 rozpyleń 



Jak dla mnie same plusy !!!



******

Coraz więcej kolorów !!!
Wiosna ,ach to ty !!!



*******



Olivia,
xxx

13 komentarzy:

  1. o nigdy tego zapachu nie czułam ;d ale pewnie ładny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki promocja i karcie Sephory zapłaciłaś nie dużo . Ja jeszcze nie widziałam takich perfum .
    Obserwuje bloga i pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty lubisz nosić ze sobą jakieś perfumki a ja krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem niezły pomysł, lecz cena i bez promocji mogłaby być nieco niższa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł ale ta cena odstrasza:)
    Kwiatuszki prześliczne:)
    Była byś zainteresowana wspólna obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam zapachu ,dziekuje za wizyte :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten atomizer :) a jak się go napełnia?

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo jaki fajny torebkowy niezbędnik chętnie i ja się z nim zapoznam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda super, ciekawe czy by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy zapach powinien być w takiej wersji. jeszcze mi się nie zdarzyło nawet 30ml zużyć zanim mi sie nie znudziły

    OdpowiedzUsuń