czwartek, 8 maja 2014

V Ogólnopolska Konferencja Naukowa "PR - sztuka skutecznej komunikacji" - za co kocham swoje studia ?

W dzisiejszych czasach studiowanie tego co się kocha to tak jakby wygrać w totka ! 
Czyli jestem milionerką ! 
Polska w ostatnich czasach coraz bardziej ,zdaje sobie sprawę czym jest Public relations .
Czasem omylnie ,czasem poprawnie . Nie dziwię się ,bo jako studentka sama mam problem z określeniem czym jest PR . 

Uczelnia daje mi wiele możliwość. Przynależność do koła naukowego pomaga mi rozwinąć swoje zainteresowania bardziej w sposób praktyczny . 

Studenckie Koło Naukowe "Futura"
 działające w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej na Politechnice Koszalińskiej


to grupa kilkunastu osób z pasją . Tym razem postanowiliśmy zmierzyć się z organizacją już 
  V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej  
Tematem przewodnim tegorocznej, letniej edycji – 
  „Jak cię widzą, tak cię piszą – czy to prawda?”


Nigdy nie zdawałam sobie sprawy ile jest pracy przy takim wydarzeniu . Wiele dokumentów , tysiące e-maili , setki rozmów , miliony pomysłów. 
11 organizatorów = 11 pomysłów

Dan Ariely - Potęga irracjonalności

Mimo paru trudności - UDAŁO NAM SIĘ !

Startujemy już w najbliższy poniedziałek ! 





Wybraliśmy ten temat, ponieważ chcielibyśmy zwrócić uwagę na to jak ważny jest wizerunek . Różnorodność prelegentów i dziedzin jakimi się zajmują . Na pewno pozwoli nam zrozumieć istotę właśnie PR-u w tej kwestii . 


 Szczegółowy plan :


Mimo wielu zadań cały czas mamy ogrom energii 






ZAPRASZAMY !


Olivia,
xxx

                                                                





3 komentarze: