czwartek, 22 maja 2014

Lov3 necklaces

 Wiosną znów przypominam sobie o biżuterii. Otwierając swoją szkatułkę znalazłam wiele zapomnianych perełek. 

1. House

2.House

3. New Yorker

4.H&M

5.H&M



Macie jakąś swoją ukochaną biżuterie ?


Niestety od dłuższego czasu leżą i tylko się kurzą . Nr 3 , 4 ,5 -lecą w paczce do mojej mamy. Na pewno się ucieszy . Jeśli te lecą do mamuśki ,czas na zakupy !!! :) 

********
 Na razie jednak planuje wakacje :D w końcu to tak na prawdę moje ostatnie . Później obrona i tyle laby . Więc Anglia? Belgia? Niemcy ? Holandia? Dania? Hmmm...czas pokaże !

********


A teraz uciekam na Juweeeeeeeenalia <3 
Ciepło <3





Olivia ,
xxx



14 komentarzy:

  1. Nr 4 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepiękne naszyjniki - dwa pierwsze i ostatni podbiły moje serce ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne naszyjniki :D Pozdrawiam :)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladne naszyjniki w ciekawych kolorach,idealne na sezon wiosna lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Ja jestem kiepska w dobieraniu naszyjników i najcześciej nic nie nosze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz tych naszyjników :) podobają mi się, a w szczególności 1 i 4 :)

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne, chciałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 2 w moim stylu:) też chcę zrobić taki post:) , ps obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń