środa, 3 września 2014

Movie Park ,czyli wakacje trwajcie wieczność !

Będąc w Niemczech odwiedziłam jeszcze kilka ciekawych miejsc . Kolejne z nich to Movie Park ! 
Świetna zabawa dla dzieci ,nastolatków i dzieci . Musicie się  przekonać. 

*****
Sama byłam świadkiem jak odbywały się tam wieczory panieńskie :) ! Czyli zabawa dla wszystkich :) 
Movie Park ! Jak go nie kochać ! 
*****
Mam nadzieje,że tym postem zaciekawie chociaż parę osób . 

*****

Czas wrócić na blog ??? Nie no Tak ! 


Dziś tylko zdjęcia ! Niedługo nowści kosmetyczne !!


 
                                                   Ogrom kolejek :D
 
                                             Grota Ice Age 

Sporo postaci z bajek 
Coś dla maluchów

To już coś dla większych 

Kolory, piękna pogoda aż chcę się bawić  :D

Woda, woda , ochłoda ! 

Snack Attack - wile 







Zamroziło Nas 

Dużo ciekawych budynków 





Olivia ,
xxx
Wakacje trwajcie !



12 komentarzy:

  1. Ależ to jest frajda dla dzieciaków :) Już widzę te błyszczące oczy mojego Juniora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje chłopaki byliby w siódmym niebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim parku rozrywki każdy może poczuć się jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne miejsce, warto się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w takim parku :) Sponge Bob jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie miejsca :) Ja byłam w Chessington i chętnie pojechałabym tam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córka by zwariowała ze szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to miejsce wygląda świetnie, sama chciałabym się tam wybrać :)

    http://gabrielahomie.blogspot.com/
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam prowadzić bloga :)

    OdpowiedzUsuń